16.1.13

Att känna sig som en dålig mamma?

Hör väl kanske inte till ämnet, eftersom jag mest bloggat om Fransar och naglar på sista tiden. Men det är ju faktiskt min blogg och då bestämmer jag! Så de så!!

Fan... Så jävla hemskt, Hailey fick inte följa med dom andra barnen ut på dagis igår. För hon hade för kalla vantar och mössa!! Snacka om att känna sig som en dålig förälder... Har väl inte riktigt tänkt på de, eftersom det inte varit så kallt innan dom här sista dagarna. När vi varit ute har vi haft hennes vanliga mössa och overallens kapusjong (herregud hur stavas det!? :S) över.. Och vantarna ja dom är ju inte varma : / men vi är sånna där tråkiga föräldrar som hellre leker inomhus... Suck Tur att vi har ett bra dagis som uppmärksammar det.. och inte låter henne frysa och bli sjuk.. Så ännu en ros till Ellstorps förskola.. Nu ska jag iväg och panikshoppa vantar och mössa. Hoppas bara jag hinner in om dagis och lämna det Entré öppnar inte förrän tio och vi öppnar på jobb vid elva så det blir tight. Känns som ännu en taxiresa får rädda min dag.. Lovar att det kommer bli sol och 10+ imorgon bara för de hahah

Mitt lilla hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar