22.1.13

Utbildningsstart och Födelsedag

Suck nu är man halv vägs till 50...

Fick världens bästa födelsedags present i form av kursens startpaket med sminkprodukter!! liksom jippie...  sådär varje tjejs dröm. Lyckades bli en halvtimme för tidigt på plats vilket jag jämnade ut med att vara försenad dag 2... ångest fick släpa stackars Hailey till dagis hon var verkligen inte på humör... vilket jag kan förstå eftersom hon nu har nästan 40 graders feber lilla stackarn :( Första dagen var nästan bara information om ämnen och betygs system. Idag fick vi lära oss lite om ljus och färglära.

Så ja födelsedagen firade jag med att vara fullständigt upptagen 12h i streck först skola och sen jobb så jag var fullständigt färdig när jag kom hem och då ska man ju göra allt annat så klart ;) På morgonen blev jag väckt med sång och prinsess tårta från min underbara lilla familj <3 p="">
dålig bild är bättre än ingen bild?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar