3.5.13

Thailand April 2013

Laem Mae Phim

Ligger på Thailands östkust, 
ungefär 2h bilresa sydost om Bangkok.

Första riktiga semestern med barn.. Det gick bra ;) och var underbart.  
Jag har haft en rätt intensiv tid innan vi åkte, så hade inte hunnit ta så stor del 
av planeringen. Så jag hade i princip ingen aning om vart vi skulle och 
vad det var för ställe. Men jag blev positivt överraskad av den mysiga 
stämningen i den lilla byn, skillnad mot det Thailand jag upplevt tidigare. 
Så det blev en resa utan nattliv och shopping men en underbar sådan Istället 
har vi hållit oss sysselsatta med en massa annat. Besökt uppfödnings center 
för utrotningshotade sköldpaddor, Hyrt hus, Firat Songkran, Snorklat, 
Badat med Delfiner, Myst i Poolen, Grillat, Hängt på stranden och massa annat! 
Perfekt när man reser med barn.. Sammanlagt blev vi 18 st som möttes upp... 
Och absolut något jag vill göra om.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar